31.03.2021

Kerää palautetta asiakkailtasi automaattisella jälkimarkkinointi-työkalulla

Tiedätkö oikeasti kuinka tyytyväisiä asiakkaasi ovat palveluihisi? Jälkimarkkinointi-työkalullamme saat palautetta ja tavoitat asiakkaasi automaattisesti juuri oikealla hetkellä heidän asiointinsa jälkeen. 

Jälkimarkkinointityökalun automaattinen jälkimarkkinointiviesti on tekstiviesti, joka lähetetään ajastetusti asiakkaalle sen jälkeen kun hänelle tehty työ on valmis. Jälkimarkkinointiviesti voi olla vapaamuotoinen viesti, tyytyväisyyskysley tai näiden yhdistelmä. Työkalun saa yhdistettyä InnoHinaus, InnoKorjaamo ja InnoRahti -palveluihin.

Automaattinen jälkimarkkinointiviesti
Automaattisella jälkimarkkinointiviestillä tavoitat asiakkaasi helposti ja saat viestisi läpi juuri oikeaan aikaan, kun palvelusi ovat vielä on tuoreena asiakkaan muistissa. Jälkimarkkinointiviesti lähetetään ajastetusti asiakkaalle sen jälkeen kun hänelle tehty työ on valmis. Jälkimarkkinointiviestin sisällön voi muokata vapaamuotoisesti.

Vapaamuotoisella jälkimarkkinointiviestillä voi esimerkiksi kiittää asiakasta, ohjata asiakasta tallentamaan yrityksen yhteystiedot tai tykkäämään Facebook, Instagram tai muun sosiaalisen median sivustanne. Viestillä voidaan myös ohjata asiakas antamaan arvio julkisessa hakupalvelussa, esim. Googlessa, jolloin yritysenne saa kerättyä näkyvyyttä Google-hauissa.

Tyytyväisyyskysely (NPS-kysely)
Jälkimarkkinointityökalun tyytyväisyyskyselyssä käytetään NPS-kyselyä (Net Promoter Score). NPS-kysely on kansainvälisesti ja myös Suomessa laajasti käytetty asiakastyytyväisyyden mittari.

NPS-kyselyssä asiakkaalle lähetetään tekstiviesti, jossa kysytään kuinka todennäköisesti hän suosittelisi palveluitanne asteikolla 1-10. Asiakas vastaa kyselyyn kätevästi lähettämällä oman arvionsa paluuviestinä (viestin lähetys on veloitukseton).

Vastaukset tilastoidaan statistiikkasivulla ja ne yhdistetään InnoHinaus-palvelun kuormakirjoihin ja InnoKorjaamo-palvelun työmääräyksiin sekä työn suorittajiin, jolloin asiakastyytyväisyyttä voidaan mitata yritys- ja työntekijätasolla. Statistiikkasivu tarjoaa hyvän ja selkeän näkymän yrityksesi asiakastyytyväisyyteen ja esittää mm. TOP-listan parhaiten suoriutuvista työntekijöistä.

Jälkimarkkinointi-työkalun saa yhdistettyä InnoHinaus, InnoKorjaamo ja InnoRahti -palveluihin. Saat palvelun käyttöön ottamalla yhteyttä myyntiimme (myynti@innovoice.fi  / 09 4241 2309) tai suoraan yhteyshenkilöönne!